miercuri, 14 noiembrie 2007

Se numeşte "propria persoană".........


În sfârşit am ajuns şi eu aici, printre voi. Sper să fiu binevenită. În caz contrar vorba lui Lăpuşneanu "dacă voi nu mă vreţi, eu vă vreu".
Îmi place să cred că toată lumea gândeşte ca mine cu toate că această plăcere se spulberă odată ieşita în societate. Îmi place să vorbesc doar atunci când ştiu depre ce este vorba, deoarece am mai puţine şanse să zic “prostii”(nu se aplică când sunt cu prietenii :D).
Nu beau...nu fumez, dar am alte vicii :)).Pot spune că existenţa mea se desfăşoară prea mult pe Internet...ca a multor altora adolescenţi de asemenea, şi nu numai.
În rest vă aştept cu drag mesajele. Şi nu uitaţi: există frunze care nu cad, oricât de puternic ar fi vântul!

3 comentarii:

titi spunea...

toate bune, insa scrisul roz pe fond roz e cam greu de citit...

ramona spunea...

sensibilitatea de care dai dovada si-a pus amprenta asupra bloggului tau...:*

Grațiela spunea...

sau mai bine... modificat dupa lapusneanu... "Daca voi nu ma vreti, mie nu-mi pasa" :))

Frumos blog anyway!